21 september 2023
‘De Boris app is een aanwinst voor ons proces!’
2231232 Boris App   content september 2023   Nieuws

Vroegh Installatietechniek maakt alweer een jaar gebruik van de Boris app. Met name op het gebied van bestellijsten en rapportages levert het de installateur uit Gorinchem tijdwinst, efficiëntie en gebruiksgemak op.

Fabian Vroegh vertelt hoe zij in aanraking kwamen met de Boris app en welk verschil het gebruik van de app voor hen maakt.

Structuur

“Wij zijn benaderd door Marius Hakkesteegt van de Boris App”, zegt Fabian. “Hij is langs geweest en maakte ons attent op verschillende functionaliteiten in de app waar wij ons voordeel mee kunnen doen.” Fabian vervolgt: “En dat kwam op het juiste moment. Wij ontvingen appjes van onze monteurs met de bestellingen, maar daar zat weinig structuur in en daarbij was de kans aanwezig dat het verkeerde artikel besteld werd.”

Bestellijsten

Fabian: “We zijn zeer tevreden over de bestel-module in de app: de monteurs geven zelf de artikelen door die zij nodig hebben. Dat betekent dat wij er op kantoor geen extra administratief werk meer aan hebben. Om 16.00 uur krijg ik een melding dat verschillende bestellingen klaar staan. Die kan ik dan in één handeling downloaden. Dat scheelt enorm veel tijd en de kans op misverstanden wordt nagenoeg weggenomen!”

Bewijslast

“De app werkt als een soort database van meest voorkomende artikelen. Updaten en aanvullen van die lijst is heel eenvoudig”, zegt Fabian. “Ook de fotomodule is heel erg handig. We maakten al foto’s. Wij werken veel in vloeren en wanden, dan is het goed bewijslast vast te leggen, omdat ‘in het echt’ terughalen lastig is in de praktijk. We kunnen nu per project filteren hoe bepaald werk verricht is. We hebben foto’s uit de Boris app ook al eens als bewijslast kunnen overleggen.”

Rapportages

Fabian: “Met name bij grotere projecten zijn de urenlijsten erg handig. We gebruiken de app ook veelvuldig voor rapportages: bijvoorbeeld het ‘in bedrijf stellen’ formulier van een warmtepomp, een opnameformulier, inregelrapporten of afpersrapportages. Gegevens worden direct in de app ingevuld, waarna het rapport onmiddellijk en overzichtelijk verkrijgbaar is.”

Grote waarde

Bij Vroegh Installatietechniek maken zo’n vijftien medewerkers gebruik van de app. Over de dienstverlening kan Fabian kort zijn: “De mensen van de Boris app zijn goed bereikbaar. Wanneer wij vragen hebben, wordt daar direct opvolging aan gegeven. De Boris app is klein, maar voor ons van grote waarde!”

Ben je door de ervaring van Fabian nieuwsgierig geworden welke mogelijkheden de Boris app voor jouw organisatie kan bieden? Neem dan contact met ons op.

Verder praten over dit artikel?

Remco vertelt je er graag maar over!

Lees verder

© Copyright Boris

Ontwerp & realisatie MM